fbpx
Сьогодні
15:10 28 Гру 2021

Нардеп Ковальов заперечує участь Офісу президента в покупці "4 каналу"

Народний депутат від "Слуги народу" Олексій Ковальов заперечує участь Офісу президента в покупці "4 каналу" і розраховує, що канал допоможе йому будувати політичну кар'єру.

Про це Ковальов заявив УП.

"Жодної ролі президента в покупці "4 каналу" не було – я це можу офіційно підтвердити. Канал було куплено на грошові кошти моєї родини. Зараз ЗМІ поширюють неправдиві відомості, що я нібито не міг собі купити телеканал. Там була дуже важка структура власності й переходу цієї власності до мене – але ми це зробили. Офіс президента в цьому участі не брав.

Ну так, я входжу у фракцію "Слуги народу", але я є самостійним депутатом, який хоче розвиватися в контексті медіа. Я раніше не був пов'язаний з медіа, але щоб вийти на медіаринок, треба мати власний канал або співпрацювати з певними бізнесово-фінансово-промисловими групами.

Я планую далі продовжувати свою політичну кар'єру – а без медіа, наразі в Україні, я думаю, це буде важко зробити. Стосовно редполітики: телеканал буде залишатися проукраїнським. Ми будемо об'єктивно висвітлювати новини. У нас будуть ток-шоу, будемо на них запрошувати людей і з провладної фракції, і з опозиції – а люди вже будуть оцінювати, хто їм подобається. Я теж буду брати участь у ток-шоу", – зазначив нардеп.

За словами Ковальова, переговори щодо купівлі телеканалу тривали приблизно рік. Суму угоди він не розголошує. На запитання УП про вартість місячного утримання телеканалу нардеп відповів: "Не достатньо дорого".

Довідка

28 грудня стало відомо, що народний депутат від "Слуги народу" Олексій Ковальов купив у екснардепа Дмитра Добродомова "4 канал". Ковальов збирається зробити з "4 каналу" – "одного з лідерів ринку".

З осені в журналістському середовищі активно обговорюється так зване велике медіабудівництво Зеленського – побудова мережі лояльних до президента телеканалів.

Наприкінці листопада "Українська правда" розповідала, що російськомовний телеканал "Дом", який нині мовить на окуповані території, можуть переформатувати у всеукраїнський. За даними УП, працівники каналу отримували вказівки щодо подачі контенту з Офісу президента.

З 15 грудня парламентський телеканал "Рада" почав мовити в оновленому форматі – з новою технікою, ведучими та навіть додатковою студією в Кабміні. Бюджет каналу на 2022 рік зріс приблизно в 6-7 разів.

У проморолику оновленого каналу "Рада" знявся політтехнолог Володимир Петров, якого згодом відсторонили від роботи – але який все ж з'явився там у статусі гостя. Сам канал від ролика з Петровим відхрестився.

Рубрика:
Політика

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

1 коментар

спочатку нові
за рейтингом спочатку нові за хронологією
1
Бывалый

Давно пора дать отпор брехливым олигархичным медиа!

Завантажити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: