fbpx
Сьогодні
Фото 14:19 30 Чер 2022

Міноборони рф постійно звітує про знищення великої кількості техніки ЗСУ, ніж насправді є в України, - розслідування "Проекту"

З початку вторгнення в Україну Міноборони росії відзвітувало про знищення більшої кількості техніки, ніж є в української армії

Про це повідомляють у розслідуванні видання "Проект", яке аналізувало щоденні брифінги представника Міноборони рф, генерала Ігоря Конашенкова про війну проти України.

Як зазначають у виданні, Міноборони росії кілька разів заявляло про захоплення тих самих населених пунктів.

А також надавало неправдоподібну статистику щодо втрат серед українських захисників.

За висновками видання, багато "перемог" російської армії, про які заявляв Конашенков, створювалися за рахунок арифметичних та географічних фальсифікацій.

У "Проекті" розповідають, що Конашенков звітував про взяття більше одного разу 25 населених пунктів України.

Найбільше разів, за заявами рф, захоплювали місто Кремінна на Луганщині — аж чотири.

Через 5 днів після першого "захоплення" Кремінної Конашенков заявив про "встановлення контролю" над містом. А вже наступного дня — "взяття під контроль".

За три тижні після цього він відзвітував про "бої з націоналістами" на околиці Кремінної.

1 квітня, за його словами, було блоковано північні околиці.

А 21 квітня він вчетверте розповів про взяття міста "без серйозних руйнувань об'єктів міської інфраструктури та житлових будинків".

Конашенков, звіт Мін оборони росії

Фото: Скриншот "Проект"

Кілька разів Конашенков згадував село Степне Донеччини, не вказуючи про яке з двох йдеться.

До того ж, вигадав Павлоградську область в Україні та заявив про захоплення села Закаблуховка, якого вже давно немає на картах.

Міноборони рф надає перебільшені дані щодо знищеної української техніки, які інколи протирічать одне одному.

Так, наприклад станом на 26 червня Конашенков повідомляв про 216 знищених українських літаків.

Насправді ж, стільки повітряних суден в України немає.

Причому ці дані перевищують і дані самої рф, яка перед активною війною заявляла, що в України всього 152 літаки.

Конашенков Мін оборони росії

Фото: Скриншот "Проект"

Також не сходяться дані щодо українських військовополонених.

Якщо порахувати кількість з усіх брифінгів Конашенкова до 2 березня, вийде 838 людей у полоні.

Сам же Конашенков 2 березня заявляв про 572 полонених.

Такі ж дивні підрахунки стосуються і кількості загиблих українських бійців.

Їх, за підрахунком даних з щоденних брифінгів рф, вже щонайменше 40 596.

А ще, за заявами міноборони росії, за перші 100 днів активної війни в Україні було знищено 39 тисяч "районів скупчення живої сили та техніки" та "опорних пунктів" українських військ.

Однак кількість одиниць відзвітованої знищеної техніки значно менша, ніж згаданих "скупчень живої сили та техніки".

Читайте щоденну хроніку війни від "Рубрики" – всі поточні новини цієї доби оборони від російської агресії зібрані тут.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.
Завантажити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: