Розробники зі Львова створили месенджер, що працює під час відключень світла за наднизької швидкості інтернету
Чотири айтівці зі Львова розробили месенджер Bridge, який може працювати під час відсутності світла, коли є погане з'єднання з інтернетом.
Про це повідомили в Dev.ua, пише Рубрика.
Яке рішення?
Ідея месенджера виникла влітку 2024 року під час відключень світла та проблем із комунікацією через слабкий інтернет. Саме однією з переваг української розробки є стабільний зв'язок навіть за наднизької швидкості інтернету.
Над застосунком працювала команда з чотирьох розробників, які вже створювали продукти разом:
- Іван Ярема — CO-CEO;
- Володимир Гринів — CTO/Backend Developer;
- Ігор Хархолюк — CIO/Frontend Developer;
- Володимир Шподарунок — CO-CEO/Designer.
Як це працює?
Як розповідають, створювали його у вільний від роботи час та за власні кошти.
На сьогодні для з'єднання з сервером використовується WebSocket. Оптимальна робота при поганому інтернеті забезпечується ефективним стисненням даних та раціональним використанням трафіку (зменшення кількості та розміру повідомлень).
У планах впровадити власний протокол на базі TCP.
Також у месенджері додали стрічку рекомендацій, систему віджетів та інші функції, які можуть стати повноцінним простором для спілкування та взаємодії користувачів.
Айтівці також розробили:
- "Панічну кнопку" для миттєвого видалення всіх даних;
- наскрізне шифрування (E2EE) для захисту даних;
- тимчасові акаунти, які можна створювати без введення персональних даних;
- розвинену автоматизацію для бізнесу без сторонніх інструментів.
"Ми поєднуємо нашу зайнятість у сфері IT-аутсорсингу з розвитком нашого месенджера і плануємо повністю зосередитися на месенджері в міру отримання інвестицій. Працюємо як рівноправна команда, де кожен відповідає за свою зону експертизи. Такий підхід дає змогу швидко приймати рішення та адаптуватися до змін", — розповів Іван Ярема.
Повідомляють, що першу версію месенджера запустили ще 29 жовтня 2024 року. У бета-тестуванні, яке досі триває, взяли участь понад п'ять тисяч користувачів. Повноцінну версію планують випустити навесні-влітку 2025 року.