fbpx
Сьогодні
17:44 24 Лис 2021

У "Слузі народу" вирішили бойкотувати телеканали з медіагрупи Ахметова

У партії "Слуга народу" заявили, що ігноруватимуть телеканали "Україна" та "Україна 24", які входять до Медіа Групи України, власником якої є Рінат Ахметов.

Про це повідомила речниця політсили Юлія Палійчук у Telegram.

"Олігархічний шантаж проти держави і суспільства не дасть ніякого результату. Протягом останніх місяців телеканали Україна 24 і Україна перетворились на відверто пропагандистські ДТЕК-24 і Олігарх…Системне та навмисне розповсюдження фейків на вказаних телеканалах, публічні безпідставні образи тих, хто заважає олігарху, відверті маніпуляції, ненадання права на відповідь і є яскравими проявами тієї олігархічної системи, з якою бореться команда президента", — йдеться у повідомленні.

За словами Палійчук, у СН прийняли рішення "ігнорувати медіа, які власник навмисно перетворює на свій корпоративний гучномовець для шантажу держави і суспільства".

"Якщо власник вважає вигідним для себе таке спотворення журналістики, щоб на його каналах відбувались тільки проплачені або зманіпульовані у корпоративних інтересах ДТЕК дискусії, то збалансована участь будь-яких незалежних від олігарха політиків там просто неможлива", — зазначила вона.

Палійчук додала, що у партії подумають над тим, щоб переглянути це рішення, "коли олігарх дозволить редакціям та журналістам повернутись до роботи за загальноприйнятими стандартами журналістики".

"В той же час ми залишаємося абсолютно відкритими для будь-яких ЗМІ, які працюють незалежно, збалансовано та заради об'єктивного інформування суспільства", — наголосила вона.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.
Завантажити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: