fbpx
Сьогодні
15:45 27 Бер 2021

Печерський суд заблокував 12 онлайн-видань

Печерський районний суд Києва заблокував доступ до 12 онлайн-видань за позовом колишнього керівника "Спецтехноекспорту" Павла Барбула. Він позивався проти ЗМІ, які, за його словами, публікували про нього неправдиву інформацію.

До переліку входять і такі видання, як "Апостроф" та "Главком", які й сповістили про рішення суду.

Так, 18 лютого суддя Печерського районного суду Тетяна Ільєва ухвалила рішення накласти арешт на майнові права сайтів 12 онлайн-видань та зобов'язала українських провайдерів та мобільних операторів закрити до них доступ.

Барбул пояснив виданню hromadske пояснив, що позивався щодо закриття сайтів через те, що вони "публікували про нього неправдиву інформацію".

"Хто публікував неправдиву інформацію, не надав пояснення на запит юристів, не змінив та не видалив на вимогу, не опублікував спростування, що і було досліджено судом та надано оцінку. Жодного ЗМІ там немає, тільки жовта преса", ㅡ каже Павло Барбул.

Однак, як зазначають заблоковані видання, 10 березня старший слідчий Печерського управління поліції Василь Поплавський зазначив безпідставність претензій Барбула та начебто цього ж дня закрив кримінальну справу у зв'язку з відсутністю складу кримінального правопорушення.

Попри це, 24 березня мобільний оператор "Лайфселл" та інтернет-провайдери Triolan і "Інформаційні технології" все ж заблокували доступ користувачів до цих сайтів.

Головний редактор інтернет-видання "Апостроф" Денис Попович називає рішення суду "кричущим прецедентом".

"Судове рішення про блокування сайтів за вказівкою колишнього чиновника — це кричущий прецедент, який не має нічого спільного з дотриманням принципів свободи слова. Якщо так піде й далі, то будь-яке ЗМІ в нашій країні може бути закрите після клацання пальцем, на тій лише підставі, що його публікації не сподобалися людям з впливом", — зазначив Попович.

Наразі інтернет-видання "Апостроф" подало клопотання про скасування арешту права інтелектуальної власності на домен. Головний редактор інтернет-ресурсу "Главком" Віктор Шлінчак також заявив, що видання "буде судитися".

Рубрика:
Суспільство

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.
Завантажити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: