fbpx
Сьогодні 01/11/2020 02:26
Фото 16:32 26 Жов 2018

"Укртелеком" оконфузився, "прорекламувавши" Russia Today

Український ТБ та інтернет оператор "Укртелеком" випадково прорекламував російські канали, зокрема відомий пропагандою Russia Today.

Про це пише "Телекритика".

"Ви користуєтеся інтернетом від Укртелекому, у вас велика сім'я і хочете підключити ще один телевізор? Тоді до ваших послуг функція "Додатковий екран" – всього за 1 грн / міс. За додатковою інформацією або підключенням звертайтеся в будь-який центр обслуговування абонентів в вашому місті", – йшлося у дописі до рекламного відео компанії.

Проте, на відео користувачі помітили, що серед каналів до яких надає доступ "Укртелеком", затесалися російські телеканали Russia Today, "Росія 1" та "Звезда".

Після публікації, на пошту "Телекритики" надійшов лист від спікера "Укртелекому" Михайла Шуранова.

"На жаль, сталася прикра помилка при виборі ілюстрації. Цей пост вже видалений. Особисто прошу вибачити за помилку і некоректну інформацію", – написав він.

Зашквар реклама від Укртелекому

Читайте нас в Facebook і Тwitter, також підписуйтесь на канал в Telegram, щоб завжди бути в курсі важливих змін в країні і світі.

Рубрика:
Курйози

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!
Завантажити ще
Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: