fbpx
Сьогодні
24/09/2018
14:55
курси валют
$27,90/28,15
32,55/33,15
20:32 08 Вер 2018

Соціологи фонду "Демократичні ініціативи" звинуватили "112 Україна" в маніпуляціях на користь Рабіновича

Колектив фонду “Демократичні ініціативи” імені Ілька Кучеріва вимагає від телеканалу “112 Україна” спростувань через маніпулятивне використання результатів його досліджень.

Про це йдеться в заяві, опублікованій на сайті фонду.

Там зазначається, що 6 вересня на телеканалі “112 Україна” після блоку теленовин о 21.20 в рубриці “Епізод” з посиланням на прес-конференцію фонду “Демократичні ініціативи” прозвучало кілька неправдивих тверджень.

Зокрема, посилаючись на соціологічне опитування фонду “ДІ” та Центру Разумкова, в ефірі стверджувалося, що останні результати громадської думки “засвідчують зростання популярності партії “За життя”.

“Насправді, як показують дані опитувань, ніякого “зростання популярності партії “За життя!” не відбувається: у грудні 2017 року за неї були готові проголосувати 6,7% населення, у травні 2018 року – 6,0%, у серпні 2018 року – 6,1%”, – наголосили в фонді.

Не зріс також і президентський рейтинг лідера партії Вадима Рабіновича: у грудні 2017 року – 5,8%, у серпні 2018 року – 5,3%. Не зріс і рейтинг довіри до Рабіновича: у грудні 2017 року він становив 17,8%, у серпні 2018 – 15,6%.

“Отже, немає жодних підстав стверджувати на основі наших досліджень про “зростання популярності партії “За життя!””, – підкреслюється в заяві.

Читайте також

Так само фонд називає маніпуляцією твердження з посиланням на його дослідження, що “все більша кількість українців вважають, що миру можна досягти шляхом домовленостей та компромісів”.

“При цьому свідомо опускається важлива деталь: так, більшість за мир, але “мир за будь-яку ціну” приймає менше 29% українців, а 51% – “за компроміси, але не за будь-які”. І, як свідчать результати опитувань, для більшості громадян України не прийнятні ті компроміси, яких прагне Кремль: особливий статус окупованих територій, вибори за нинішніх умов неконтрольованості Україною територій, загальна амністія тощо”, – йдеться в заяві.

“Ну, а щодо слів Рабіновича про те, який “найкращий переговорник Медведчук”, свідчить довіра до нього громадян: у грудні 2017 року повну і переважну довіру до Медведчука висловили 5,3% українців, у серпні 2018 р. – 5,2%”, – додали в фонді.

Там назвали показаний сюжет на телеканалі “112 Україна” “свідомою маніпуляцією”.

“Ми вимагаємо відповідних спростувань і попереджаємо телеканал, що у разі подібного використання даних наших досліджень будемо змушені звернутися до Національної Ради України з питань радіо та телебачення щодо відозви ліцензії за поширення неправдивої інформації”, – наголошується в заяві.

Читайте також

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!
Завантажити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: